Jdi na obsah Jdi na menu

Recenze aktuální

Recenze aktuálních her.

Minecraft ps4 verze

Minecraft už většina lidí zná, ale pro ty co ho neznají tak se jedná o svět tvořený kostkami a hrajete za postavu, která si musí postavit nějaký dům a musíte těžit suroviny, aby jste si mohli vytvářet různá vylepšení. Na výběr máte ze tří modu, jsou to creativ to znamená, že máte vše poruce a jen tvoříte, pak je to přežití zde máte několik životů a už musíte těžit a vyrábět náčiní a pak je to takové těší přežití, zde máte jen jeden život. Ale aby to nebylo lehké tak v noci, nebo v temných koutech jeskyně pobíhají kostlivci a zombíci, který vás můžou i zabít, ale dají se v nastavení vypnout. Dále pokládám za důležité, že u minecraftu se změnil majitel a nyní ji vlastní minecrosof. Tak uvidíme jak mu to půjde. Hodnocení této hry nemá smysl, protože je to hra neomezených možností a věc názoru je i to si tu hru za 500 kč koupit.

Forza Horizon 2 xbox one verze

Pokud vás u arkádových her už nebaví nesmyslné závodění z bodu A do bodu B, tak vás rozhodně potěší exkluzivita xboxu one a xboxu 360 forza horizont 2. Smysl je stejný jako ve Forze Horizon 1. Hra se tedy točí kolem toho, že jste na hudebním festivalu electro hudby a vrámci festivalu jezdíte různé závody, za které získáváte peníze a občas vyhráváte auta. Hra se tentokrát odehrává v Evropě, přesněji ve Francii, Monacu a Itálii. Máte velký otevřený svět a pokud tedy zrovna nejedete závod, tak můžete hledat po mapě plakáty, které když autem zničíte, tak dostanete několika procentní slevu na určitý díl v autodílně. Samozřejmě hra nějaké chybky má, ale nejsou až tak výrazné, ale sklamalo mě, že AI doprava na silnici není ani u jedné z konzole výrazná. Potěšilo mě ovšem, že tuto hru pokud ji hrajete s kamarádem a kamarád se odpojí z online, tak jeho auto nezmizí, ale stane se AI dporavou a bude se chovat stejně, jako se při hraní daný člověk choval. Pojede tedy buď slušně, nebo agresivně. Dále je nutné říct, že hra na xboxu 360 má jiný engine počasí i poškození, než engine na xboxu one. Doporučuji tedy si hru koupit pokud už vlastníte xbox one na xbox one a pokud ne, tak doporučuji si hru na xbox 360 pořídit. Tím tedy i říkám, že pokud jste fanoušci závodních her a vlastníte xbox, tak si hru kupte. Mé hodnocení je 8 z 10.